Sayfalar

Guangzhou'da ilk gunler...


Evlilik sonrasi bir aylik kisa bir aranin ardindan Guangzhou’ya dondum ve dondugum gun dogum gunumdu :) yaa sacmalamaaaaa tabii ki de planli degildi buuu! :)

15 Kasim’da geldigim Guangzhou’da 16 Kasim’da ise basladim :) ve onumuzdeki bir seneyi dolu dolu gecirecegimiz sahane insanlarla tanistik burada :) bir sene boyunca yiyip, icip gezecek ve bol bol kahkaha atacaktik!

Her zamanki gibi yeni tatlara pek acik olmadigim icin uzun bir zaman Cin yemegi denememistim. –sanki su an deniyormus gibi havali olmak istedim ama hala en sevdigim ikili cigkofte ve lahmacun, kendimi ve sizi kandirmayacagim. Cin yemegi yemiyorum yiyene de saygi duyamiyorum-


Turkiye’den itinayla getirdigim mini ceyizimi bir guzel yeni evimize –Liede Avenue, Leeden Apartment, 1405, 39m2, tek oda- bir guzel yerlestirdim.  ’Simdiki aklim olsa’cilikta bugun: havlu, nevresim, kasik catal takimi gibi o mini ceyizi asla buraya yuk etmezdim!

Ilk acemi gunleri bu evdeyken gecirdik, yaktigimiz yemekler, asla toplu tutmayi beceremedigimiz kucuk bir oda. Her gun disarda yemek yemek, ise taksiyle gidip gelmek gibi turistce yasadigimiz ilk gunlerdi!


Subat 2015’e kadar yasadigimiz bu mutlu yuvacikta gecen sahane gunlerin ardindan Emre’nin is degisikligi fikirleri havada ucusmaya baslamisti coktan... aslinda bir fikirden ziyade Rus turizm sirketinde calisan Emre’nin  Ruble/USD arasindaki catismadan sirketinin etkilenmesi ve artik gidiyoruz bu Cin’den demeleri uzerine yasanan can sikici gunler… Tarihe not: hani su rublenin dolar karsisinda yari yariya deger kaybettigi kara gunler!


Benim icin cok degismeyen bugunlerde ben mutlu mesut isime gidip geliyor her gun dunyanin en mutlu insani olarak gunlerimi geciriyordum :) isimi ve yeni tanidigim insanlari cok seviyordum. Biraz kirgin oldugumda beni zorla eve gonderen, birileri erken ciktiginda ya ama haksizlik olmasin deyip beni de erken cikaran alisilmisin disinda bir is yeriydi burasi! Kim her gun mutlu donmezdi ki :) Burada yazdiklarimi anlamayacagini dusunerek bir kac Cinli arkadasla ilgili yorumlarimi yapmak isterdim ama ZALIMSIN google translate :) Canimsiniz :)