Sayfalar

ve 'gelinin ailesini piste alalim' gunleri




Bu zamanlarda Cin’e geleli 8 ay olmus ve ailemi, arkadaslarimi hala gorememistim. Homesickligin dibine vurmus olan esas kiz ben artik son derece huysuz, cekilmez, aksi ve lanettim. Disarida somurtuyor, iceride agliyordum. Nasil gececek bugunler derken cilgin anne babami ikna etmekte cok zorlanmayarak 10 gun sonrasina biletlerini alip Cin’e geliyosunuz dedim. Ve buna en ufak itirazlari olmadi. Esas kiza ruya gibi gelen bu gunler esas cocuk Emre icin nasil olacakti sorusu  hepimizin aklindaydi :) Toplam 5 sene ‚tanimlanamayan‘ iliski, 2 sene nisanlilik ve 8 aylik evlilik hayatimizda Emre’yi topu topu 2 (yaziyla iki) gun goren ailemle gecirecegi 2 aya, yani yaklasik 60 gune hazir miydi?

Korkulanin aksine gayet guzel gecen bu gunlerde esas kizin annesi bol bol yemekler, kekler, borekler yapmis Gulhan ailesinin gonul tahtina oturmustu! :) esas kizin babasi ve annesi her gun Guangzhou’yu fethetmis ve bizim gormedigimiz yerleri bile gelip bize anlatir, tavsiye eder olmuslardi :)