Sayfalar

Made in Cambodia!

Bu zorlu surecler yasanirken Cin’in en buyuk ve en uzun tatili Cin yeni yil tatili yaklasiyordu. Bizi bekleyen 3 haftalik koca bir tatil vardi ve tatilimizin ilk duragi bir gun once karar verip gittigimiz Kambocya’ydi!

Herkes gibi ben de Khmerleri (ben kalp Suphani) cok sevdim. Herkes gibi derken hayatinda kac Khmerle tanismis insan vardir acikcasi bilmiyorum da ama eminim tanisan herkes sevmistir :) varini yogunu satip Kambocya’ya yerlesenler var ordan biliyorum :p yoksa bu insanlari sevmeseler nasil bir sebep olabilir ki :)

Oyle cok gezmis biri falan degilim ama bugune kadar gordugum ulkeler icinde en en farkli, en dogal olaniydi! Gercek bir dogalliktan bahsediyorum. Birincisi ulkede medeniyet yok. Butun ulkeyi boylu boyuna gecen tek bir anayol! Bu bir gezi blogu degil hediyeydi degil mi :) hoop hemen ‚ben’den cikip bize geciyorummm ?)



Geri donup baktigimizda simdiye kadar gecirdigimiz dolu dolu bir senenin en eglenceli anilari hala Kambocya’da. Phnom Penh’da gecirdigimiz ilk gece bu bir senede gecirdigimiz en eglenceli geceydi :) 1 dolara ictigimiz sahane gintonicler, mojitolar sonrasinda hic planlamadigimiz ve sifir beklenti icinde oldugumuz sadece bi yemek yiyip otele doneriz dedigimiz gecenin sonunda Phnom Penh’da bir clubta Khmerce muziklerle en son pistte dans ederken pizza yedigimi hatirliyorum!

Bir gecede kac mekan degistirdik ve hatta o gece tam olarak neler oldu hatirlamiyorum ama her birinden aklimda kalan her gordugumde icimde acayip bir mutluluk uyandiran fotograflar... Tatilimizde bizimle olan Sezer ailesinin ilk evlilik yildonumunu kutlamak icin kaldirmistik ilk kadehleri ama sonrasi yok tabii :)

SIHANOUKVILLE
El degmemis guzellikle ulkesi Kambocya’da ikinci duragimiz Sihanoukville’e dogru yola cikmistik. Phnom Penh’da gecirdigimiz ve yillarca unutamayacagimizi bildigimiz gecenin ardindan bizi en fazla ne bekleyebilir demistik ama ehliyetsiz araba kullanmaktan yakalandigimiz 20 dolar bahsisle yirttigimiz Amerikan aksanli Ingilizcesiyle bizi dumura ugratan trafik polisi, Allahin unuttugu Sihanoukville’de havuz basindaki butun turistlere ragmen Ahmet Kaya esliginde Cem ve Emre ikilisinin bitirdigi koca bir fici, ve beachte gecirecegimiz o geceden henuz habersizdik!